Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

E-Devlet E-İmar Durumu Kent Rehberi Online Dershane
T.C. GEYVE BELEDİYE BAŞKANLIĞI
T.C. GEYVE BELEDİYE BAŞKANLIĞI
  • BAŞKAN
  • GEYVE

    Geyve

    Geyve Hakkında

    • Tarihçe
    • Turizm
      • Turistik Yerler
      • Ali Fuat Paşa Kuvay-ı Milliye Müzesi
      • Sinan Bey Zaviyesi / Elvanbey İmareti
    • Geyve Ayvası
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemi
      • Meclis Kararları
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlüklerimiz
    • Mali Bilgiler
    • İştirakler ve Üyelikler
    • Mevzuat
    • Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Raporlar ve Tablolar
      • Performans Raporları
      • Faaliyet Raporları
      • Stratejik Planlar
  • HİZMETLER
    • Tesislerimiz
      • Yöresel Ürünler Üretim Merkezi
      • Nehir Park Sosyal Tesisleri
      • Seyir Terası
    • Sağlık Hizmetleri
      • Evde Palyatif Bakım Hizmeti
      • Ambulans Hizmeti
      • Evde Sağlık Hizmetleri
    • Nikah İşlemleri
    • Online Dershane
  • E-BELEDİYE

    E-Belediye

    E-Belediye İşlemleri

    • Online Ödemeler
    • E-İmar Durumu
    • Kent Rehberi
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
  • İLETİŞİM
    • İletişim Bilgileri
    • Bilgi Bankası
      • İlçe Belediyeleri
      • AFAD Deprem
      • Önemli Telefonlar
      • Sağlık Kuruluşlarımız ve Eczaneler
    • Mahalle ve Muhtarlarımız
Ara
  • BAŞKAN
  • GEYVE
    • Tarihçe
    • Turizm
      • Turistik Yerler
      • Ali Fuat Paşa Kuvay-ı Milliye Müzesi
      • Sinan Bey Zaviyesi / Elvanbey İmareti
    • Geyve Ayvası
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemi
      • Meclis Kararları
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlüklerimiz
    • Mali Bilgiler
    • İştirakler ve Üyelikler
    • Mevzuat
    • Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Raporlar ve Tablolar
      • Performans Raporları
      • Faaliyet Raporları
      • Stratejik Planlar
  • HİZMETLER
    • Tesislerimiz
      • Yöresel Ürünler Üretim Merkezi
      • Nehir Park Sosyal Tesisleri
      • Seyir Terası
    • Sağlık Hizmetleri
      • Evde Palyatif Bakım Hizmeti
      • Ambulans Hizmeti
      • Evde Sağlık Hizmetleri
    • Nikah İşlemleri
    • Online Dershane
  • E-BELEDİYE
    • Online Ödemeler
    • E-İmar Durumu
    • Kent Rehberi
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
  • İLETİŞİM
    • İletişim Bilgileri
    • Bilgi Bankası
      • İlçe Belediyeleri
      • AFAD Deprem
      • Önemli Telefonlar
      • Sağlık Kuruluşlarımız ve Eczaneler
    • Mahalle ve Muhtarlarımız

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ GÖREV VE ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ

Revizyon Takip Tablosu

REVİZYON NO    

TARİH

AÇIKLAMA

00

01.10.2024

İlk yayın.

 

 

 

 

BİRİNCİ BÖLÜM

AMAÇ, KAPSAM, TANIMLAR VE TEMEL İLKELER

AMAÇ

MADDE 1.

Bu Yönetmelik, Geyve Belediyesinde faaliyet gösteren müdürlüklerin kuruluş ve görevlerini düzenler.

KAPSAM

MADDE 2.

Bu Yönetmelik, Geyve Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren müdürlüklerin kuruluş ile bu müdürlüklerin görev, yetki ve sorumluluğunda bulunan iş ve işlemlerin düzenlenmesi ve yürütülmesine ilişkin esas ve usulleri kapsar.

DAYANAK

MADDE 3.

22.07.2007 Tarih ve 26442 Sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Bakanlar Kurulunun “Belediye ve Bağlı Kuruluşlar ile Mahalli İdare Birliklerinin Norm Kadro İlke ve Standartlarına İlişkin Esaslar” hakkındaki kararı gereğince, 5393 Sayılı Belediye Kanununun 15, 18, 48, ve 49 maddeleri ve 5018 Sayılı Kamu Mali ve Kontrol Kanununa istinaden hazırlanmıştır.

TANIMLAR

MADDE 4.

Bu Yönetmelikte adı geçen;

Belediye                                             : Geyve Belediyesini,

Belediye Meclisi                                : Geyve Belediyesi Meclisini,

Başkanlık                                          : Geyve Belediye Başkanlığını,

Başkan                                              : Geyve Belediye Başkanını,

Başkan Yardımcısı                           : Belediye Başkan Yardımcısını,

Müdürlük                                         : İlgili Müdürlüğü ifade eder.

TEMEL İLKELER

MADDE 5.

Belediye hizmet ve faaliyetlerinde, etkinlik, adalet, hizmette kalite, sorunlara kalıcı ve yerinden çözüm sağlamak temel ilkedir. Bu kapsamda; Ülkenin rekabet gücünün arttırılmasına katkı sağlamak, Başkanlık Makamına karşı sorumluluk bilincinde olmak, hizmet kalitesini iyileştirmek, bir işi ilk defasında doğru yapma şuurunu yerleştirmek, hizmet faaliyetlerini düşürmek ve zamandan tasarruf etmek, zamanı doğru kullanmak, vatandaş şikâyetlerini azaltmak, hizmet alanların memnuniyetini sağlamak, Belediye imajının yükseltilerek kamuoyunda kuruma olan güven duygusunu geliştirmek, etkin ulaşılabilir bir dokümantasyon sistemi oluşturmak, mevcut kaynakları en verimli şekilde kullanmak, çalışanların kuruma bağlılığını arttırmak, yönetime kullanılabilir ve etkin karar almada destek sağlayıcı nitelikte bilgi sunmak, vatandaş ihtiyaçlarını sürekli gözden geçirmek, etkin bir haberleşme ağını kurmak, müdürlük hizmetlerini yürütürken kurum içi ve kurum dışı birimlerle gereken irtibatı ve koordinasyonu kurmak, görev alanına giren işlerin yıllık plan ve programlarını yapmak, sürekli değişim ve gelişime açık olmak, “Toplam Kalite Yönetimi” felsefesi ve takım ruhuyla çalışma prensiplerini tüm kuruma yaymak hedeflenmektedir.

TEŞKİLATLANMA

MADDE 6.

Müdürlüklerin teşkilatlanma yapısı;

Bakanlar Kurulunca 29.11.2006 Tarihli Resmi Gazetede yayımlanan “Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına İlişkin Esaslar” ile 31.05.2009 Tarih ve 27244 Sayılı “Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik” e uygun olarak Belediye Meclisi Onayı ile oluşturulur.

İKİNCİ BÖLÜM

MÜDÜRLÜKLER, KURULUŞ VE GÖREVLERİ

MADDE 7.

Müdürlüklerin kuruluş ve görevleri aşağıdaki gibidir;

7.7-MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununu 60. maddesine istinaden Mali Hizmetler Birimi olarak Görev ve Sorumlulukları;

  1. Belediyenin gelir ve gider bütçesini hazırlamak,
  2. Harcama yapılması ve ayrıca gelir elde edilmesine ilişkin, Gelir Birimince yapılan tahsilat işlemlerini muhasebe kayıtlarına almak,
  3. Belediyenin bütçe ve kesin hesabını hazırlamak,
  4. Mali Kanunlar ile ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak,
  5. Belediyemizce yapılan mal ve hizmet alımları ile yapım işleri ile ilgili ödemeleri hak sahiplerine yaparak arşiv düzeninde saklamak ve denetime hazır hale getirmek,
  6. Para ve parayla ifade edilebilen değerlerin emanete alınması, saklanması, ilgililere verilmesi, gönderilmesi ile ilgili tüm işlemlerin kayıtlarını yapmak,
  7. Taşınır kayıt, kontrol, stoklama ve demirbaş malzemelerin takibi ile ilgili is ve işlemlerin düzenli yürümesini sağlamak,
  8. Yukarıda belirtilen görevler kapsamındaki mali işlerle ilgili olarak, her ayın son haftasında üst yöneticiye ayrıntılı rapor vermek
  9. İdarenin              stratejik plan ve performans           programının hazırlanmasında Strateji Geliştirme Müdürlüğüne gerekli desteği sağlamak,
  10. Belediye gider bütçesine konan giderlerin hizmet gereksinimleri dikkate alınarak ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak,
  11. Bütçe kayıtlarını tutmak, bütçe uygulama sonuçlarını değerlendirmek ve bütçe kesin hesabı ile mali istatistikleri hazırlamak,
  12. Ön Mali Kontrol faaliyetini yürütmek,
  13. Mali konularda     üst       yönetici           tarafından       verilen diğer    görevleri yapmak,
  14. Belediye memurlarının, sözleşmeli memurların ve işçilerinin ücret, maaş, puantaj, diğer hakkediş,  iş akdi, fesih, toplu iş sözleşmesi, sendikal ilişkiler, özlük-emeklilikleriyle ilgili işlemleri yapmak,
  15. İdarenin, diğer idareler nezdinde takibi gereken mali iş ve işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak,
  16. Belediyenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek,
  17. 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’na göre yürütülmesi zorunlu iş ve işlemleri yapmak,
  18. Amirlerince Kanun, Tüzük, Yönetmelik, Genel emirler ve diğer mevzuatlara uygun olarak verilecek her türlü görevleri yetki ve sorumluluğu kullanmak suretiyle zamanında ve eksiksiz olarak yerine getirmek,
  19. 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununa göre; ihale süreçlerini eksiksiz olarak hazırlamak, ihalesini yapmak ya da yapılması için ihale yetkisi verilen müdürlüğe göndermek ve birimiyle ilgili sonuçlanan ihaleler için 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu uyarınca sözleşme yapmak,
  20. Belediye’nin ihtiyaç duyduğu mal, hizmet, yapım ve danışmanlık hizmet alımlarının 4734 Sayılı Kanunun 22. Maddesi ve Kamu İhale Genel Tebliğine istinaden doğrudan temini usulüne başvurarak gerçekleştirilmesi için gerekli işlemleri yerine getirmek ya da Başkanlık Makamınca görevlendirilen müdürlüğe göndermek,
  21. Biriminin harcama yetkilisi olarak bütçede öngörülen ödenekler kadar harcama yapmak, harcama talimatlarının bütçe ilke ve esaslarına, kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuata uygun olmasını, ödeneklerin etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak.

 

A- Strateji Geliştirme İle İlgili Görevleri;

  1. Belediyenin orta ve uzun vadeli strateji ve politikalarını belirlemek, amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları yapmak,
  2. Belediyenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirmek ve bu kapsamda verilecek diğer görevleri yerine getirmek,
  3. Belediyenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi ve performansla ilgili bilgi ve verileri toplamak, analiz etmek ve yorumlamak,
  4. Belediyenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek, kurum içi kapasite araştırması yapmak, hizmetlerin etkinliğini ve tatmin düzeyini analiz etmek ve genel memnuniyet ve beklenti araştırmaları yapmak,
  5. Yönetim bilgi sisteminin etkin, ekonomik ve verimli hale gelmesi için tavsiyelerde bulunmak,
  6. Belediyenin stratejik plan ve performans programının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek,
  7. Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak idarenin “Faaliyet Raporunu Hazırlamak”,
  8. İdarenin yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve “Yıllık Yatırım Değerlendirme Raporunu” hazırlamak,
  9. Üniversiteler, Bakanlıklar, Belediye Birlikleri, Sivil Toplum Kuruluşları ve diğer Kamu Kurumları ile koordinasyon ve işbirliğini sağlayarak ortak projeler geliştirmek,
  10. Belediyecilik alanında “iyi uygulama örneklerini” araştırıp üst yönetime sunmak,
  11. Çeşitli oluşumlarda Başkanlıkça onaylanan girişimlerde kurumu temsil etmek ve gerekli katkıyı sağlamak,

 

B-İşletme ve İştirakler İle İlgili Görevleri;

  1. Belediye sorumluluk alanları içerisinde tesislerin kuruluş ve işleyiş işlemlerini yürütür,
  2. Sorumluluk alanları içerisinde iş sağlığı ve güvenliğini sağlar,    
  3. Başkanlıkça kurulması kararlaştırılan işletme ve iştiraklerin kuruluş, işleyiş ve işlemlerini yürütür,
  4. Belediye şirket, işletme ve diğer organizasyonlar ile bilgi akışı, danışma, işbirliği, kaynakların kullanımı, planlama, istihdam gibi konularda etkin bir eşgüdümün sağlanması için gerekli her türlü girişimde bulunmak,
  5. Faaliyetlerinin mevzuata, belediye politikalarına ve ticari yaşamın gereklerine uygun olup olmadığını izlemek, değerlendirmek ve sonuçlarını raporlamak,
  6. Belediye şirket, işletme ve diğer organizasyonların her türlü faaliyetlerinin halka hizmet, kaynakların uygun değerde kullanımı, gerçek ihtiyaçlara yönelik, etkin, verimli, ekonomik, hızlı, kaliteli ve kolay ulaşılabilir olması için tespit ve öneriler yapmak,
  7. İlgili yasalara göre yürütülmesi gereken idari ve mali denetim, olağan ve olağanüstü genel kurul gibi faaliyetleri izlemek ve gerektiğinde şirket, işletme ve diğer organizasyonların yetkili organlarını bilgilendirmek,
  8. Şirket, işletme ve diğer organizasyonların her türlü iş ve işlemlerinin hesap verebilirlik, şeffaflık ve açıklık (ticari kısıtlar gözetilerek) yönlerinden izlemek,
  9. Ticari ve sektörel olarak yapılması gereken araştırma, geliştirme faaliyetlerini desteklemek,
  10. İlgili mevzuat ve yargı kararlarını güncel olarak izlemek ve şirket, işletme ve ortaklıkların yetkili organlarını bilgilendirmek,
  11. Şirket, işletme ve diğer organizasyonların insan kaynakları ve istihdam politikaları hakkında öneriler geliştirmek,
  12. Gelişmelere ve olanaklara göre yeni şirket ya da ortaklık kurulması seçeneklerini irdelemek ve gerekçeli öneriler geliştirmek,
  13. Hâlihazırdaki şirket, işletme ve ortaklıkların devri, satışı, tasfiyesi vb. konularında gerekli tüm iş ve işlemlerinin yürütümüne katkı sağlamak,
  14. İşbirliği yaptığı belediyelerin, üreticilerin ve birliklerin ürettikleri mal ve hizmetlerin belediye şirket ve iştiraklerince kullanımını özendiren girişimlerde bulunmak,
  15. Yatırım planlarına göre kendisine yöneltilen işlerin yapılmasını takip ve kontrol eder,
  16. Şirket, işletme ve diğer organizasyon personelinin hizmet içi eğitimlerine katkı sağlamak,

ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

Ortak ve Son Hükümler

Ortak Hükümler

MADDE 8.

ÇALIŞMA ŞEKLİ: Müdürlükler; yukarıdaki görevleri daha etkin ve verimli olarak yerine getirebilmek için Başkanlıkça yayınlanacak Yönergeler, İç Kontrol Sistemi Rehberi ve Dokümantasyon Prosedürüne uygun olarak Müdürlük Prosedürünü, Proseslerini, Organizasyon Şemasını, Görev Tanımlarını, İş Akışlarını, Risk Analizlerini, Hizmet Standartlarını, Talimatlarını, Formlarını, Kılavuzlarını, Listelerini, Kontrol Listelerini, Tablolarını ve gerekli tüm belgelendirme sistemini altı ay içinde oluşturur. Belediye Başkanı veya İmza Yetkileri Yönergesine uygun olarak onaylatır. http://geyve.bel.tr web adresinde yayınlar veya güncelleştirir.

Yürürlükten Kaldırılan Hükümler

MADDE 9.

Geyve Belediye Meclisi’nin 03.09.2007 Tarih ve 2007/47 sayılı kararı ile yürürlüğe giren “Geyve Belediyesi Teşkilat Yönetmeliği” ile 01.11.2016 tarih ve 2016/51 sayılı kararı ile yürürlüğe giren “Geyve Belediye Başkanlığı Birimlerin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik” bu Yönetmeliğin yürürlüğe girmesi ile yürürlükten kalkar.

Yürürlük                    

MADDE 10.

Bu Yönetmelik Geyve Belediyesi Meclisi tarafından onaylandıktan sonra yürürlüğe girer,

Bu yönetmelikte yer almayan hususlarda yürürlükteki ilgili mevzuat hükümleri uygulanır.

Yürütme                     

MADDE 11.

Bu Yönetmelik hükümlerini Geyve Belediye Başkanı yürütür.

Selçuk YILDIZ                                  Merve BÜLBÜL                   Recep TINGIR

Başkan                                                Kâtip Üye                               Kâtip Üye

BAŞKAN

GEYVE

  • Tarihçe
  • Turizm
    • Turistik Yerler
    • Ali Fuat Paşa Kuvay-ı Milliye Müzesi
    • Sinan Bey Zaviyesi / Elvanbey İmareti
  • Geyve Ayvası
  • Galeriler
    • Foto Galeri
    • Video Galeri

KURUMSAL

  • Belediye Meclisi
    • Meclis Üyeleri
    • Meclis Gündemi
    • Meclis Kararları
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlüklerimiz
  • Mali Bilgiler
  • İştirakler ve Üyelikler
  • Mevzuat
  • Haberler
  • Duyurular
  • İlanlar
  • Raporlar ve Tablolar
    • Performans Raporları
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Planlar

HİZMETLER

  • Tesislerimiz
    • Yöresel Ürünler Üretim Merkezi
    • Nehir Park Sosyal Tesisleri
    • Seyir Terası
  • Sağlık Hizmetleri
    • Evde Palyatif Bakım Hizmeti
    • Ambulans Hizmeti
    • Evde Sağlık Hizmetleri
  • Nikah İşlemleri
  • Online Dershane

E-BELEDİYE

  • Online Ödemeler
  • E-İmar Durumu
  • Kent Rehberi

PROJELER

  • Tamamlanan Projeler
  • Devam Eden Projeler
  • Planlanan Projeler

İLETİŞİM

  • İletişim Bilgileri
  • Bilgi Bankası
    • İlçe Belediyeleri
    • AFAD Deprem
    • Önemli Telefonlar
    • Sağlık Kuruluşlarımız ve Eczaneler
  • Mahalle ve Muhtarlarımız

Adres: Geyve, Sakarya, Türkiye - Tel: 0 (264) 517 52 40 Fax: 0 (264) 517 52 42 - E-posta: iletisim@geyve.bel.tr

Sosyal Medya :

Tüm Hakları Saklıdır © 2025 Geyve Belediyesi - Bilgi İşlem Müdürlüğü

  • BAŞKAN
  • GEYVE
    • Tarihçe
    • Turizm
      • Turistik Yerler
      • Ali Fuat Paşa Kuvay-ı Milliye Müzesi
      • Sinan Bey Zaviyesi / Elvanbey İmareti
    • Geyve Ayvası
    • Galeriler
      • Foto Galeri
      • Video Galeri
  • KURUMSAL
    • Belediye Meclisi
      • Meclis Üyeleri
      • Meclis Gündemi
      • Meclis Kararları
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlüklerimiz
    • Mali Bilgiler
    • İştirakler ve Üyelikler
    • Mevzuat
    • Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Raporlar ve Tablolar
      • Performans Raporları
      • Faaliyet Raporları
      • Stratejik Planlar
  • HİZMETLER
    • Tesislerimiz
      • Yöresel Ürünler Üretim Merkezi
      • Nehir Park Sosyal Tesisleri
      • Seyir Terası
    • Sağlık Hizmetleri
      • Evde Palyatif Bakım Hizmeti
      • Ambulans Hizmeti
      • Evde Sağlık Hizmetleri
    • Nikah İşlemleri
    • Online Dershane
  • E-BELEDİYE
    • Online Ödemeler
    • E-İmar Durumu
    • Kent Rehberi
  • PROJELER
    • Tamamlanan Projeler
    • Devam Eden Projeler
    • Planlanan Projeler
  • İLETİŞİM
    • İletişim Bilgileri
    • Bilgi Bankası
      • İlçe Belediyeleri
      • AFAD Deprem
      • Önemli Telefonlar
      • Sağlık Kuruluşlarımız ve Eczaneler
    • Mahalle ve Muhtarlarımız

Adres: Geyve, Sakarya, Türkiye - Tel: 0 (264) 517 52 40 Fax: 0 (264) 517 52 42 - E-posta: iletisim@geyve.bel.tr

Sosyal Medya :

Tüm Hakları Saklıdır © 2025 Geyve Belediyesi - Bilgi İşlem Müdürlüğü

Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız